EU GAMER: Το ψηφιακό Παιχνίδι ως Μέσο Ενθάρρυνσης της Υπεύθυνης Πολιτειότητας

Φορέας Υλοποίησης: ΔΑΦΝΗ ΚΕΚ
Πρόσκληση: Ευαισθητοποίηση και κατανόηση των δικαιωμάτων και των αξιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Διάρκεια Έργου: 12 μήνες
Προϋπολογισμός: 59.996,53€
Χώρα: Ελλάδα
Τοποθεσία: Δυτική Ελλάδα

Σκοπός του έργου είναι να απλοποιηθούν οι Ευρωπαϊκές αξίες και να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ θεωρητικής γνώσης και εμπειρίας σε ο,τι αφορά την πολιτειότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα, την καλλιέργεια της συμμετοχής και της αίσθησης κοινωνικής ευθύνης. Εφαρμόζοντας τη μεταμορφωτική δύναμη των εικονικών (VR) και ψηφιακών περιβαλλόντων, οι συμμετέχοντες θα αντιληφθούν πώς οι εμπειρίες που βασίζονται σε παιχνίδια μπορούν αποτελεσματικά να εκπαιδεύσουν, να δυναμώσουν και να κινητοποιήσουν τα άτομα να συμμετέχουν πιο ενεργά στις κοινότητές τους, διαμορφώνοντας έτσι μια γενιά κοινωνικά συνειδητοποιημένων και ενεργών πολιτών. Κατά τη διάρκεια του έργου θα διαμορφωθεί μία σειρά εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων συνδημιουργίας μεταξύ μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών, γονέων και δημιουργών ψηφιακών παιχνιδιών. Έμφαση θα δοθεί στους μαθητές που σύντομα θα κληθούν να αναλάβουν τις πλήρεις υποχρεώσεις τους ως ενεργοί πολίτες, ιδιαιτέρως σε όσους φοιτούν σε σχολεία με έλλειψη ψηφιακών υποδομών ή σε μειονοτικές περιοχές.

Ομάδες Στόχοι

  1. Μαθητές 15-18 ετών
  2. Εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  3. Γονείς, Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων

 

Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ’ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις.